#1 Skrevet September 17, 2013 (endret) Har noen deler til overs. 5stk Siemens deka 630cc dyser, høy ohm. 2000,- SOLGT RS2 innsug, pulverlakkert sølv. 1500,- SOLGT Furans snudd innsug, basert på org runners. 2000,- SOLGT ADU fuelrail med org bensintrykkreg. 300,- SOLGT S2 Radiator, NY og ubrukt. 1500,- S2 radiatorvifte. 300,- S2 klimaradiator. 300,- S4 bremsekalipper bak, uten glidere. 200.- S4 Sota ruter til dørene fram. 300,- SOLGT AAN kamhjul. 200,- Alle priser er +frakt. åpen for bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2013 tro hvordan det blir og sende vinduer? posten er jo ikke akkurat kjent for å behandle ting forsiktig. men intressert i rutene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2013 Tar innsuget jeg.!! Konto?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2013 Pm sendt johan. Må vell gå bra hvis jeg pakker de godt inn vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2013 På det Furans innsuget får man brukt orginal servopumpe på 3B motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2013 Høy eller lav ohm på dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2013 Dysene er høy ohms. Furans innsuget er solgt, men jeg måtte flytte servopumpa litt ned på en ADU. sikkert samme på 3B også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2013 Vet ikke om du tar sjangsen på og sende de;) evt kor mye d blir i frakt; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2013 Byr 1500 pluss frakt for dysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2013 Jørn-Håvard: blir vel ca 140,- i frakt, for de veier ikke over 10kg tror jeg. skal se om jeg finner en fin måte å pakke de på om du vil ha de. Michael: Notert. lar budet stå en dag eller to om det er ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2013 Det er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2013 Okei. Ja ta resten på pm da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2013 opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2013 opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 20, 2013 Bremsecalipter bak. Hvilken stand er de i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 23, 2013 Skal være ok bruksstand:) fungerte på bilen de er fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...