#1 Skrevet Mai 23, 2005 Er treff ikveld på Arenum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2005 I morga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2005 Ja, self, det var i morra jeg tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2005 Dere to er noen rotehuer az!!! hehehehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2005 hehe D er mandag å tidli på morran!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2005 Kommer det noen i skitværet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2005 Ja er du innteresert i bil så stiller du i regnevær jålegutt. hihihi jeg kommer iallefall R det er tak å stå under så jeg håper du også stiller i nye GTI?? eller? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2005 Ja er du innteresert i bil så stiller du i regnevær jålegutt. hihihi jeg kommer iallefall R det er tak å stå under så jeg håper du også stiller i nye GTI?? eller? TThomaz Niks. Men kanskje med Stian sin S3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2005 ÅÅÅÅÅÅÅ Håper du kommer i S3. Da snakkes vi ikveld goklumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2005 typisk at jeg jobber i kveld da, blir jobbing til helga og saa blir ikke noe treff da heller, frustrerende!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2005 Treff?? Bergen?? Når?? Hvor?? .......... har ennå tilgode å treffe noen fra klubben...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2005 Treff?? Bergen?? Når?? Hvor??.......... har ennå tilgode å treffe noen fra klubben...... Parkeringsplassen ved Arenum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2005 Parkeringsplassen ved Arenum Søren og..... Passer dårlig idag. Er dette noe som skjer regelmessig???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2005 Søren og..... Passer dårlig idag. Er dette noe som skjer regelmessig???? Jeppjepp, Arenum Kl 19.00 er stedet å være annenhver tirsdag! Følg med her etpar dager i forveien så blir det alltid annonsert om det skjer noe ekstraordinært enn bare vanlig jattijatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...