#1 Skrevet September 17, 2013 Hey, Er på utkikk etter en frontrute.. Må være uten steinsprut og ikke alt for mye riper. Ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2013 bump:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2013 Har du sjekket pris på ny rute? Kjøpte ny rute til min bil (ikke coupe) for under 2000,- Så trenger ikke å være så dyrt til en gammel bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2013 jeg sjekket dette for etpar år siden, og da var ivertfall ny rute til ur q / coupe tillgjengelig. så ville sjekka, sansynligheten for å finne noen som vil selge en hel og pen rute til denne bilen er vel heller liten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2013 Bytta for min for en måned siden, ikke noe problem å skaffe ny den. Dog er den ikke original fra Audi da, men noe ettermarkedsgreier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...