#1 Skrevet September 18, 2013 Har endelig fått ut fingeren og kjøpt nye pærer til sprederne mine. Men hvordan skifte dem? Prøvde å demontere dekslene runt sprederne i går, men ga opp. Turde ikke ta i mer... Noen tips? Kan pærene tas ut fra baksiden, ved å løsne innerskjermen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2013 Har endelig fått ut fingeren og kjøpt nye pærer til sprederne mine. Men hvordan skifte dem? Prøvde å demontere dekslene runt sprederne i går, men ga opp. Turde ikke ta i mer... Noen tips? Kan pærene tas ut fra baksiden, ved å løsne innerskjermen? Tar dem ifra hjulbuen på begge sider ja, har googla litt på det selv og det ser ut som det er løsningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2013 På B8 non-facelift jeg hadde, gikk jeg også inn via hjulbuen, det var ikke noe problem. Men på facelift A4 Allroad, kunne jeg glemme det da det var så mye bokser og ledninger, klarte ikke kjenne meg frem til pæra en gang. Stakk derfor til Møller Romerike og de brukte en "krok" og dro dekselet av utenifra. Ser veeeeldig brutalt ut, men jeg fikk det til selv hjemme. Nå er jeg litt usikker på hvordan dekslene ser ut på vanlig A4 vs Allroaden, de har et annet design i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2013 Napp ut dekslene fra fangeren, fast og bestemt. Lykten sitter i tre skruer, når den er løs er det rett frem. Hele greia er gjort på tilsammen 6 minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2013 Jepp, det var bare å bruke litt makt så gikk det. Det er en liten åpning i underkant som gjør at du får tak. Den ser du ikke før du bøyer deg ned. Det eneste som var litt kjipt, er at den ene pære var død... Arghhh!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2013 Bestilte pærer fra http://www.dioder.no. Den ene var defekt, sendte mail til dem Fredag, ny pære postlagt samme dag, og lå i postkassa Lørdag. Sånn skal det gjøres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...