#1 Skrevet Mai 23, 2005 heisann. jeg driver å setter sammen motoren min som selgeren har koblet litt fra og slikt. så lurer jeg på hva dette er og hvor man skal koble til den vakium slangen? denne delen sitter på luftfilterboksen på det slangeuttaket. Mvh Haavard Bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2005 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2005 Skal sitte mellom luftfilterboksen og "belgen" til motoren. En ventil som åpner når du slipper gassen slik at du får bensinkutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2005 okay. hvor skal den vakium slangen på toppen monteres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2005 okay. hvor skal den vakium slangen på toppen monteres? På innsuget etter gasspjeldet. Tom R (Som ikke fikk plass til den delen der...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2005 okay. takk skal dere ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2005 skal vakium slangen fra fordeleren på samme sted som denne slangen på denne delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...