Interiør styling Passat 3B

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Jeg skal fikse litt på Passelaten min (se tråd i signaturen) og lurer i den anledning på om noen veit noen gode tips om hvordan jeg skal gå frem når jeg skal lage noe ala dette;

[spoiler=CLICKY]

037-bilder-vw-passat-3b-selbstmoerdertue

 

 

Jeg skal ikke ha så voldsomt mye av det, og heller ikke i den fargen. Tenker på noe ala Burberry, men i svart/hvit.

Noe ala dette :

[spoiler=CLICKEY]JA, jeg har også takluke, heheslammed_volkswagen_Passat_stance10.jpg

 

 

 

I tilegg så skal jeg kun ha i taket, sitte/rygg puter, og dørtrekk.

 

Så, her kommer spørsmålene:

 

1- Hvor får jeg tak i metervare av slik stoff? Vært noe rundt, men finner ingen som har det.

2- Hvordan skal jeg gå frem? (Fjerning av taktrekk?, lim? ... +++ osv)

3- Og, veit noen om noen gode stoler (recaro style), med varme i setene som passer i denne bilen? Skulle gjerne hatt match seter forann og bak! Gjerne også med svarte "sider". Spiller ingen rolle hva det er i midten, da dette skal trekkes opp igjen uansett :)

 

 

Mvh Petter :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. tips og triks man kan gjøre og hvordan ting gjøres med en slik bil er http://www.passatplus.de i en klasse for seg.

 

Synd at det legendariske Stoffutsalget i Ås har gått over i historien. Ikke at du kunne bestille noe på nettet derfra, men der hadde de meter på meter med slikt stoff i div. farger fra den tida slikt var hot. Nå om dagen er man stort sett henvist til Stoff & stil i Kobbervikdalen/Drammen. De har også en del fine slike stoffer, men har ikke vært interessante for meg, siden de har vært altfor tynne til å kunne duge som setetrekk. Til bruket ditt holder det likevel i lange baner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Ja, spiller ikke så stor rolle om det er litt tynt om det kun skal brukes i taket, og dørene egentlig.

Skal sjekke ut den nettsia der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.