#1 Skrevet September 18, 2013 Hei. Har en Audi A6 2000 mod Avant som jeg har senket med KW inoxline variant 2. Når bilen står på løftebukk og du svinger max til venstre eller høyre så tar drivakselbelgene i fjørbeinet. Er det noen som har vært borti dette før? Ifølge tüf papirene så er senkesettet godkjent til denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2013 stt bilen på jorda. så gjør den nok ikke dette lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2013 Det var biltilsynet som la merke til dette når eg skulle godkjenne den. Fikk ikke godkjent senke settet pga dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2013 høres litt rart ut, er vel multilink på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2013 Ja det er det. Skal se om eg får toge nogen bilde av dette i løpet av uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...