Anbefalte innlegg

Heisan,

sitter og river meg i håret og vet ikke helt hva jeg skla gjøre. Problemet er at bilen mister kraft, engine check lampa lyser og glødetrådlampa blinker.

Jeg har vært på verksted og de får feilmelding fra motorstyringen, men finner ikke ut hva det er. Bilen er programmert hos Turbo Teknikk, og verksted sier at for å begynne å feilsøke må programmeringen tilbakestilles. Turbo Teknikk sier dette ikke er nødvendig.

er det noen som har en ide om hva dette kan være, eller hva jeg skal gjøre?

på forhånd stooor takk

alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst, hvilket verksted har du hatt den hos?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel kanskje prøve Møller Ensjø selv om det koster noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her virker som turboen begynner å ta kvelden ! Hadde samme symptomer på bilen min bortsett fra at glødelampa lyste ikke. Har dog 2.0 tdi. Hvor langt har bilen gått? Er nok lurt å sette den hos en Audi verksted for å ta diagnose. Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt kan jeg lese ut feilkoder til deg en kveld til uka. Jobber på storo storsenter så kan møte deg der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen hos Møler Ensjø i 2 uker. Vannlekkasje; ny ECU, ny kabelmatte OG ny turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen hos Møler Ensjø i 2 uker. Vannlekkasje; ny ECU, ny kabelmatte OG ny turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris? Eller hadde du forsikring som dekket noe/alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris? Eller hadde du forsikring som dekket noe/alt.

NOK 45.000,-

bilen er fra 2005 så langt uten for garantiperioden. Finnes det forsikring som dekker dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kun motor/drivverk forsikring inntil bilen er 8 år..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, bilen var vel akkurat rundet 8 år, på dato, da mototren begynte å hoste..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kun motor/drivverk forsikring inntil bilen er 8 år..

Om forsikringen er tegnet før bilen er 8 år, og har rullet mindre enn 150.000 km, fortsetter den å løpe i selskapet jeg representerer.

Edit: Men som BG sier under her, så hadde du nok hatt en problem mtp på uorginal programvare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at du hadde fått hjelp av forsikringsselskapet selv med motor/drivverk om du har kjørt med uoriginal programvare og det er bla turbo som er gåen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feilkodene som blir lest ut her da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.