#1 Skrevet September 19, 2013 Hei! Jeg hadde bilen på service her for litt siden og det ble da anbefalt å bytte fjærer foran pga noen skader. Prisen fra verksted er jo, som det vanligvis er, litt vel stiv i forhold til å kjøpe og bytte selv. Problemet mitt er at jeg ikke greier å finne riktig type fjærer til bilen. Er det noen som kan hjelpe meg litt med dette? Bilen det er snakk om er en Golf MKV stasjonsvogn, med originalt sportsunderstell (reg.nr. KH58244) Håper noen har mulighet til å hjelpe meg! - Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2013 Ut i fra meca og seekpart24.com er delenr 1K0411105BB Meca skal ha 1182,- før rabatt. http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1488594&CarReference_ID=8002&CategoryType_ID=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2013 Hei! Jeg sjekket delenummeret du fant selv også (da det alltids er greit å lære litt), og på den ene delen jeg finner hos seekpart24 står det: Suspension: for vehicles with standard chassis. Jeg har jo en bil originalt senket bil. Vil dette da stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2013 Nei, du har da bil med sportsunderstell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2013 Bestill fjærene fra møller og bytt de selv. Dette har jeg gjort selv på min bora og fikk til og med endret fra norm. til sportsunderstell. Fikk alle delene fra Tyskland på tre dager. Jeg byttet fjærer, dempere, fjærbeinslager og div monteringsutstyr foran og bak på noen timer. Ps. husk 4hjulskontroll etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...