#1 Skrevet September 19, 2013 Heisann Motoren min fjusker, ladetrykk er bra, afr litt høy. Går på e85.. Svinghjulsføleren ser ikke helt bra ut, og noe isolasjon er borte to plasser, kan det gi fjusk? Den begynte å gå litt dårligere å fjuske under kjøring. Har kontrollert alle slanger, sjekket dyser, plugger er nye.. Noen forslag til hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2013 Coiler eller tenningsmoduler? Har du fordeler eller coil på plugg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2013 Coil og pluggkabler. Tenkte på coil, men har ikke noe coil å prøve med.. Virker ikke som det er overslag fra pluggkabler. Hvilken verdi skal det gi når jeg ohmer de? Ligger mye på sperra, kan coilene ta skade av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2013 En dårlig giver kan gi juks så prøv den først hvis du har en annen å teste med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2013 Har egentlig ikke det, men får prøve å få i en før jeg evt skaffer en ny coil eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2013 Har bytta følern, men motoren fjusker likt. Ohma pluggkabler, det ga 4.391, 3.694, 3.611, 2.700 og 2.295 kilo ohm.. Noen som kan si meg og det er greie verdier eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2013 Skal det ikke være ca : 5 k ohm på alle de kablene da..?? hvis jeg ikke husker feil.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2013 Det er jo normalt at det er mer motstand jo lengre kablene er, så det skal ikke være helt likt, men jeg er usikker på hvor mye forskjell det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...