#1 Skrevet September 19, 2013 Hei, har en 97 mod caravelle ,som har en litt ugrei servo , funker fint når jeg kjører etter vei ,men er veldig tung på rattet når jeg står rolig, uavhengig av om jeg står på asfalt eller snø . Noen som har erfaringer med dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2013 åssen står det til med væska? er kansje på tide og bytte? ingen lekkasjer? ikke skrik det i servo'n når du svinger?. tenker at det kan være enten at væska har gjort sitt. evt at pumpa sliter med holde trykket når den sviver sakte. dvs, utslitt pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2013 Får du bedre servovirkning hvis du ruser litt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2013 Ikke merkbart bedre om jeg ruser motoren nei . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2013 Kan nok hende servooljen er gammel, skal bytte den og se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2013 husk og kjør rett olje ikke ATF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...