Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har litt "gnisle" lyder i spennrulla til viftereima og lurte på å bytte den. Er det noen her som vet om et billigere alternativ enn møller? De skulle ha 2700,-

 

Jeg håper noen har et tips.;)

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Mekonomen? Klarte ikke å finne noe på webshoppen, men de har som regel greit utvalg av sånt der. Bare å ta en kjapp telefon for å sjekke ut det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvis Löprulle kamrem er det samme på svensk, så koster det 451 SEK på http://www.quattro.se , men det må jo nesten være for godt til å være sant, sikkert en annen del, det du vil ha på godt Audi-språk er en reimspenningsdemper, mens Löprulle kamrem er vel en venderulle for registerreima... godt forståelige delenavn :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvis Löprulle kamrem er det samme på svensk, så koster det 451 SEK på http://www.quattro.se , men det må jo nesten være for godt til å være sant, sikkert en annen del, det du vil ha på godt Audi-språk er en reimspenningsdemper, mens Löprulle kamrem er vel en venderulle for registerreima... godt forståelige delenavn :-)

 

Det er samme ting, men til registerreima og ikke viftereima :)

Jeg har vært der og kikket,men det går jo an å sende en mail, jeg skal prøve det.

 

Mekonomen har vist nok ikke.

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg batalte 1700 tror jeg på bilomsetningen i Arendal for sånn en til S4èn jeg hadde, ta en telefon, lønner seg det...

 

Stemmer at VAG skulle ha mer penger for det, for de ville ha spenneren til å være en del, mens hjulet var del nr.2, hos biloms. var dette en del:) latterlig vag taktikk for å tjene mer!

 

37059180...

 

Tror det vanket litt rabatter om du nevnte Vwaudiclub medlem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har litt "gnisle" lyder i spennrulla til viftereima og lurte på å bytte den. Er det noen her som vet om et billigere alternativ enn møller? De skulle ha 2700,-

 

Jeg håper noen har et tips.;)

 

Mvh Leif

 

Hvis du får lagt ut et bilde som jeg kan sammenligne med, kan det hende at jeg har en sånn greie liggende. Og den blir mye billigere enn de prisene som er nevnt her. Uten ulyd til og med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde:)

Det er nr. 10

 

Mvh Leif

spennrulle.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle tro det fantes noe slikt ute i vognskjulet, ja. Skal sjekke i morgen. Si i fra hvis det er interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne jeg, noen som vet no smart sted og få kjøpt denne? uten Møller pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det samme delenr som på 3B feks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fortsatt ringe bilomsetningen Jan Arne :P 37059180

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fortsatt ringe bilomsetningen Jan Arne :P 37059180

 

Men da skal jeg gjøre det Trond :P hehe men hadde håpet at noen viste om noe enda billigere...

: rolleyes skulle jo hatt ps3 stooor tv og gta IV og nå... :P

 

 

Mulig det er samme delenr. men koster massemasse unødvendige penger på møller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den finnes hvertfall som uorginal del, det er helt sikkert, men husker ikke hvor jeg fikk tak i min.

 

Edit: jeg fant kvitteringen- bilomsetningen BB as: 054903133-demper reim kr 962,- + moms (dette var i 2003)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en liggende som jeg ikke har bruk for. send en pm hvis int.

mvh jørgen borge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat bestilt fra Bilomsetningen Arendal! Meget, meget hyggelige folk og pris!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvilken pris fikk du uten frakt? (betalte du for frakt igrunn?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk pris på 1500,- uten moms, hørte ikke no om frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.