Sigaret tenner ved baksete Audi A6 avant 2007

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vett hvor evt sikringen til sigaret tenner / strømuttak i baksete eller i bakkant av mittkonsollen er ?

Dette gjelder en Audi A6 Avant 2007 model.

Har funnet sikringen til sigaret tenner foran i mittkonsolen og helt bak i bagasjerommet men ikke til uttalen som er i baksete I bakkant av mitt konsollen.

Håper noen har vert borti dette eller kjenner til noe ang dette.

Mvh

Richard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Det er kanskje ikke svaret på spørsmålet ditt, men spør allikevel, Hvor ligger sikringen til midtkonsollen foran ? Har en A6 4F jeg også !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist du mener sikringen til sigarett eneren som ligger i mittkonsollen foran ved girstanga så er denne på bilens høyreside rett ved hanskerommet, et lite seksuell som må ut og bak der er denne sikringen.

men er er det egen sikring til sigaret tenneren bak ved mittkonsollen eller går dette uttalen sammen med den foran ?

er det ingen som har vert borti dette tidligere ?...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest at det finnes noen sikringer til som ligger oppunder rattstamen, dvs at en må ned med dekslene for å komme til. Vet ikke om dette gjelder Audi'n din, men er ihvertfall sånn på noen modeller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger 2 stk sikringer under rattstammen min men desse er ikke til sigarett tenneren som eg har problemer med.

Får ta en tlf til møller og høre om dei vett noe mere ang sikringen til denne sigaret tenneren ved baksete i min bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen skal sjekke dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt leting og undersøkelser fant eg tilslutt sikringene, den til mittkonsolen var bakom dekselet bak på høgreside i bagasjerommet, gjemt bak noen dekseler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.