Anbefalte innlegg

Er kommet over noe nytt jeg skal ha, og for å rydde unna litt plass, ryker felgene jeg tenkte å spare til jeg fikk handlet Porsche. :P

 

Eta Beta turbo

8x18 og 9,5x18

ET 28 og 15

 

2 senter er allerede løsnet, da planen var ny lakk på alle, så noe arbeid må påregnes.

Dette er ikke felger som ofte er til salgs her til lands, og på ebay ligger de rundt 2500euro.

 

Pris på mine er 15k!

 

Ingen vits i skambud, da jeg ikke MÅ rydde plass. :)

 

Mobil 90.58.15.99

 

Etabetan_zpsb91d208f.jpg

DSC_0004_zps202c6b0d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg!

 

Har også et sett 18" Turbocup som trenger arbeid. 7 og 8,5 x18 med snillere ET. Disse kan byttes i diverse felger som passer til Mk1 gti, både 15/16" porsche og annet som er tidsriktig og pent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd Med ET'n på disse. Hadde gjort seg på rs2'n :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angrer litt på at jeg ikke kjøpte de løse sentrene med snillt ET på ebay ifjor, så er stadig å titter innom. Men har så mye felger, og har lagt penger i noe annet rått nå. :)

Har en Porsche-kar på kroken, men han måtte selge sine egne først, da han skulle totalrenovere bilen i vinter, og felger kom egentlig bakerst i prioriteringen for han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.