#1 Skrevet September 20, 2013 (endret) Har en bakluke i stål til overs, er rust/bulkfri. Har og evt org vinge som kan følge med. 500,-? pm/99028496 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2015 Står i veien! Skambud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2015 Er den originale vingen lakkert, eller i svart gummi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2016 Opp! Luke er uten vinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2016 Hei, det er samme luke som ur quattro? Vis det er det så tar jeg den om du kan sende den på et skikkelig vis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2016 Er kliss like ja, denne er stål. Min urquattro har plastluke, men vet ikke om alle har det org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2016 Glassfiber kom i -89. Jeg tar denne jeg. Detaljer kommer på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...