#1 Skrevet September 20, 2013 (endret) Føler det begynner å bli dags for å rydde litt i garasjen, da man fort har samlet på seg litt deler igjen. 1stk 5trinns quattro girkasser fra A4 1.8tq. ok stand i forhold til km.. Kmstand ca 280'. 1500kr. 1 sett drivaksler fra a4 1.8tq. 500kr pr aksel eller 2000kr pr sett/bud 2stk tannstenger fra 98mod a4 begge to. 1000kr pr stk/bud 1 sett Hjullagerhus foran + bak fra a4 1.8tq 1000kr/bud 1 sett bakbremser fra RS4 b5, kalippere, klaver og skiver. Ok skiver. 5000/bud 1 interiør til a4, i stoff, helt, uten hull i førerstol. med bakseter og dørtrekk. 1000kr/bud 1stk audi s3 6trinns girkasse, ca 200.000km. 10.000/bud 4stk coiler til 1.8t AEB etc. gammel type. 200kr/stk Bremser foran fra A4 B7 1,8tq, Skiver, klosser og kalippere i Ok stand. (fornuftige) bud? Har helt sikkert en del mer jeg har glemt her. Tråden vil oppdateres, ellers er det bare å spørre om noen skulle trenge noe til a4. bilder kan skaffes fortløpende hvis det er interesse. Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2013 Står motorene ferdig som longblock? Generelt grei stand på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2013 Står motorene ferdig som longblock? Generelt grei stand på dem? Begge motorene er fortsatt montert ja. Har ikke plukket dem fra hverandre. Generelt grei stand på begge, begge var i drift frem til de ble plukket ut av bilene sine. Noe oljeforbruk på begge, men ikke noe utover det jeg vil kalle normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2013 Min er så kleine stempel ringer på cyl 1, måler store avvik fra de andre, at det ligger en røyksky bak meg om jeg bremser på giret... Skulle bare hatt noe å kjøre med i vinter mens jeg maskinerer den dårligste blokka for overdim stempler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2013 Min er så kleine stempel ringer på cyl 1, måler store avvik fra de andre, at det ligger en røyksky bak meg om jeg bremser på giret... Skulle bare hatt noe å kjøre med i vinter mens jeg maskinerer den dårligste blokka for overdim stempler Stemmer stemmer! Bare å si ifra du, så kan jeg finne frem ene motoren fra lageret jeg :-) Blir vel noe H-råder og sånn og da når du er i gang? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2013 Eagle råder og JE 82mm (8.5:1) brukt her på forumet. Ja, jeg får ikke hentet nå med det første, får litt tett skjema fremover, guttetur til uka og jobb igjen uka etter. Men jeg vil ha den, så kan du holde av for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2013 de drivakslene til tq er de i god stand? passer disse sammen med APU motoren? regnr mitt er vh 39126 mvh Jan Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2013 Har du noen A/C deler også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2013 de drivakslene til tq er de i god stand? passer disse sammen med APU motoren? regnr mitt er vh 39126 mvh Jan Inge Akslingene er i bra stand. Skal se om jeg rekker å sjekke opp i løpet av kvelden jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2013 Har du noen A/C deler også ? Noe finnes det, men ikke like fullt opp der. Noe spesielt du skulle hatt? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2013 Akslingene er i bra stand. Skal se om jeg rekker å sjekke opp i løpet av kvelden jeg. Fint :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2013 Fint :-) Hei. Det er samme akslinger ja. :-) Så da får du vurdere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2013 (endret) Hva slags interiør er det? sportstoler framme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2013 (endret) Hva slags interiør er det? sportstoler framme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2013 Har du fortsatt motorene liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 10, 2013 Hva slags interiør er det? sportstoler framme? Hei. Det er ett vanlig stoff interiør, kan ta bilder av det om det er av interesse. ikke sportsstoler nei. - - - Updated - - - Har du fortsatt motorene liggende? Hei. Det har jeg vettu. Skal du ha en? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2013 Ja, og nå blir jeg hjemme en helg så får mulighet til å hente en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2013 Ja, og nå blir jeg hjemme en helg så får mulighet til å hente en Kunne det passe en dag denne uka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 1, 2013 Mye deler ligger her fortsatt, så bumper denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 1, 2013 Drar du på reisejobb igjen nå snart eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 1, 2013 Drar du på reisejobb igjen nå snart eller? Skal være hjemme til 28.nov tror jeg. Så du får bare sende en pm eller ringe om du tenker å ta en tur :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 4, 2013 Hvor holder du til, og hvordan er formen på de drivakslene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 13, 2013 formen på drivakslingene skal være ok de. Holder til like ved rudskogen/østfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 17, 2013 Har du enda diff med sperre som passer a4 tq? Er den bra stand? Har du mulighet for å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 17, 2013 Hvordan stand er rs4 bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...