Bra nybegynner Bilpleiepakke?

Anbefalte innlegg

Sikkert millioner av slike tråder men umulig å finne så da lager jeg en ny

Er lei av å bruke mange tusen kroner for å få andre til å polere bilen så nå vurderer jeg å invistere i et kit selv

Har ikke lyst til å bruke mer enn 5000,- på maskin, padder og midler. helst under det. Noen som har tips til en bra pakke til meg?

Er ganske ny på dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale å kjøpe Rupes 15 kit med det du trenger for å rubbe/polere bilen. Dette er komplett med 4 pads og 4 små flasker med produkt. Voks har du uendelige valg av, men bruker selv swissvax.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat fått Rupes kitet, skal teste litt i morgen. :)

Er nybegynner på området, men blir spennende å se hva man kan få til. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Rupes 15 kit og kestrel das pro. Jeg hadde kjøpt Rupes 21 hvis jeg hadde kjøpt i dag. Mer slaglengde og korrigerer mer da og du kan sette på mindre baplate(Den fra 15 kit passer) du kan ikke sette på større bakplate på 15. masse annet av pads og polish som kan brukes på rupes maskine på detailersclub er det en del som har drevet med combo testing. Melder du deg inn der får du 10% rabbat i de fleste butikkene på siden så da kommer maskina en del mer ned .)

Hvis du har lyst kan du få prøve en av de jeg har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en maskin (krauss DA) og mangfoldig med pads og MF kluter samt swisswax og pads til den. Nettopp handla meg hus (igår) så nå må alt gå for fordel av egenandel :( maskinen har gått over bilen min 2 ganger.

har 4x polish og 1x rubbing pad,

1x onyx swissvax med pads

5 MF kluter

maskinen er en krauss da 500w

scholl s3, s17 og s30 (rundt halvfulle)

2500kr om du vil ha. Skal til oslo idag og igjennom retning Lillestrøm imorra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt hos P&R, leita etter kvitteringa, men fant den ikke. Ble kjøpt i starten av Juli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

500w blir litt lite på på kestrel og krauss. Man burde gå for de over på 850w og 900w hvis man skal bruke de til korrigering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, jeg har da virkelig korrigert noen saftige riper på min bil med denne. Om man våtsliper de groveste så går det fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurt og tenke på: rupes 21 kan bruke rupes 15 bakplate. men ikkje omvendt.

Det er heller ikkje små bakplater til bigfoot såvidt eg veit.

Hadde jeg vist dette når jeg kjøpte 15es så hadde jeg heller kjøpt 21es. idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.