Borg wagner turbo, ca 480HK, Oil catchcan dumpventil, innsug, toppdeksel

Anbefalte innlegg

BorgWarner turbo, rask spool up. minimalt brukt, kun test kjørt 6500,-

Oil Catch can 500,-

Dumpventil 250,-

Oem innsugsslange AAN 300,-

Toppdeksel AAN 250,-

20130921_103123.jpg

20130921_103048.jpg

20130921_103034.jpg

20130921_102858.jpg

20130921_102702.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

følger med slanger på catch can ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

følger med slanger på catch can ?

 

Kun det du ser på bildet Jørn-Håvard :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger en super turbo som nesten ser original ut? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være interessert i Turboen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket eksoshus på snurra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en Borg Warner S200SX med 50 eller 51mm comp inducer? Jeg har kompressor map til begge liggende hvis noen skulle være interessert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en Borg Warner S200SX med 50 eller 51mm comp inducer? Jeg har kompressor map til begge liggende hvis noen skulle være interessert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s251 heter den :)

max trykk på 3400/3600 o/min på min S6..

kjemperask og fiffi turbo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en slik luring i min 200 også, lite som slår den i både trykk og spoolup.

kjører 2.1bar ifa 3000rpm og ut til sperra, kan lade mer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

K26 flens, med orginal 4 bolts mot DP?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker det er T3.

 

 

Men ikke for å kapre tråden din men er det noen som kjøper turboen og trenger flensen mot downpipe og pakning så har jeg begge deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T3 flens og 4 bolt mot DP ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kjøpe gutter !! , pengene går til et godt formål :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvordan denne ville fungert på en 2.0 16vt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil vel få noe senere max trykk bare.. ca 3800 kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.