#1 Skrevet September 21, 2013 Profft trekt alcantara s6 ratt selges 3500 /bud Svart med perfekt rød søm .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 Passer senteret fra mitt 3-eiket S6 ratt i dette, eller hva er greia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2013 Det passer ja , passer det meste av audi før 97 lr no sånt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2013 Da legger jeg inn et bud på 2000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2013 Ok .. Blir nokk litt for lite .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2013 Kan du inkludere senterdelen i prisen så skal jeg by mer... Da kan jeg selge rattet mitt som komplett ratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2013 Har akkurat solgt ene rattet med airbag og slepering , har ikke flere airbager da . Har kun slepering bak rattet .. Om rattet dit er slitt så kan jeg ta det i innbytte .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2013 Rattet mitt er ikke mye slitt... ingen hull, bare litt nuppete i den øvre delen. Hvor mye får jeg i innbytte da? Kan evt ta det på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2013 Da ser det ut til at dem er solgt , får kansje fiksa flere om 1 måned ca , har igjen 1 i vanlig skinn .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2013 Da var rattet montert! Tar seg meget godt ut og utrolig behagelig å holde i. Takk for flott ratt Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2013 Værsegod Trond !! Har et i vanlig skinn om noen vil ha !! Har kansje noen flere med alcantara skinn til neste helg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 27, 2013 vurderer å handle ett sånn av deg til Rs2èn, men det måtte vært med slepering.. Får du komplette for salg? Uaktuelt å kjøre Rs2èn med bussrattet ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 27, 2013 Solgt siste idag til en fra ulsteinvik . Men får muligens skaffa noen til neste uke , sleperinger har i men ikke airbager . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...