#1 Skrevet September 22, 2013 Har det meste av disse bilene i biter. - Gi ett ønske så skal jeg se hva jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2013 3 eiket skinnratt med airbag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2013 Skjermer fremme begge sider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2013 3 eiket skinnratt med airbag ? Har Golf 6 Ratt med Airbag. (flott ratt men mangler ene låseringen til airbagen, enkel sak å lage) Har Golf 4 GTI Skinnratt Uten Airbag. Har Golf 4 4-eiket ratt med airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2013 Skjermer fremme begge sider? Bora og Golf. Golfskjermene har litt rust, den høyre har også en bulk/knekk og er godt rustet. Bora skjermene er rette og fine bortsett fra litt overflaterust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2013 hengerfeste på golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2013 Har du Midtarmelene og nakkestøtter fra golf 4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2013 Ac kompressor? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2013 Ac kompressor? Pris? Mangler desverre da den var defekt. - Alle motordeler fra GTi og Vr6 24v er solgt. Er kun 1.9Tdi deler som er igjenn. Se egen tråd for drivlinje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2013 hengerfeste på golfen? Ikke hengerfeste på fwd golfen. Er hengerfeste på V6 4motion Boraen. Av merke Brink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2013 Har du Midtarmelene og nakkestøtter fra golf 4 ? Har 3stk nakkestøtter i Sort skinn til golf. Armlene Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 22, 2013 Åssen nakkestøtter er det i bora da? er det de store bua eller samme som golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2013 Ja det er de "Smultringene" i Bora. Golf har vanlige rektangulære. Men de passer fint om hverandre. 100kr pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2013 Ikke hengerfeste på fwd golfen.Er hengerfeste på V6 4motion Boraen. Av merke Brink. men det passer vel ikke på fwd golf,er det alarm på golfen?trenger den delen med microbryteren fra sjåfør siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 22, 2013 men det passer vel ikke på fwd golf,er det alarm på golfen?trenger den delen med microbryteren fra sjåfør siden nei. .-- Er det dørlåset du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 22, 2013 den sitter vel i låskassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 22, 2013 ja. Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe nytt lås. koster ca 400kr på ebay. - Disse golfene/boraene er ekstremt plaget med eir i microbryterne. Min fungerer men er litt eir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 22, 2013 Trenger bilder fr Bora interiør. Jeg trenger noen deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 22, 2013 bedre å si hva du trenger da den bilen er ribbet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 23, 2013 Har du dørbryter/"håndtak" bakluke til stv? (den "elektriske") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 23, 2013 Har du dørbryter/"håndtak" bakluke til stv? (den "elektriske") Beklager ingen STV spesifikke deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 23, 2013 Har du den koppholderen som sitter i dashboardet foran? Og kanskje en hattehylle til Golf også? Evt i hvilken farge har du liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 23, 2013 Hattehylle har jeg ikke. - Koppholder skal jeg ha. skal titte når jeg kommer hjem fra jobb:) - Alt interiør jeg har er sort. - Har komplette dashbord. har mittkonsoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 23, 2013 Den er god, send en pm om hvilken pris du ønsker for koppholderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 23, 2013 har du vindusvisker overføring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...