#1 Skrevet September 22, 2013 hei. sliter med at bilen blir tom for strøm etter ca 1.5 uke. målte i går at jeg hadde 0.10a i trekk og nappet ut en og en sikring og det laveste jeg kom meg ned på var 0.07a. har trekt ut alle rele og sikringer som finnes tror jeg. eneste er vell og begynne og feilsøke på dynamo evt startern? noen som har vært borte i problemer med strømtrekk på sine c4? ser at reler er vanlig feil men tydligvis ikke hos meg ! håper på noen forslag siden kong vinter nærmer seg. er nytt batteri fra april i år men lyser svart i tilstandssjekken på batteri. så kan jo være batteriet også siden det lyste svart da jeg drev og laddet det og ikke fikk sjekket dette når batteriet var full laddet pga tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2013 Hvis du finner ut hvilken sikring du drar ut når strømmen faller, er det jo bare jo bare å se hva den sikringen går til. De vanligste feilkildene er ofte cd-spiller, alarm eller annet som kan være ettermontert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2013 orginal alarm så tror ikke det er det? må sjekke ut neste fri uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2013 Typisk er vel radio. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2013 Og komfortreléet ved sparkeplata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2013 Den store dobbel rele på sjåførsiden? Den trakk jeg ut å ingenting skjedde på amperemeter; ( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2013 Etter det jeg har merket pleier folk typisk å koble radioen til konstant spenning på begge innganger, og på visse radioer kan de da trekke strøm når tenninga er av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2013 Hmm. Har bose orginalt. Så er mye kjafs i kabling bak der. Men den blur slått av når nøkkel trekkes ut. Pluss at cd spillern er helt ny så tviler på cd-spillern. Ser fler har hatt strømtrekk på dynamo å starter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2013 Mange morsome krypstrømmer i kabeloverføringer i dører og bakluke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2013 Huff det hadde jeg ikke tenkt på !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...