#1 Skrevet September 22, 2013 (endret) vurderer å selge prosjektet da det bare står på lokalet å støver ned. har mistet litt interesse og mye vekke på jobb så har ikke tid til noe prosjektbil nå 94 mod 255.000 svart skinn¨ 385 chip og portet turbo ifølge gamleeiger oppgradert eksos kw understell hardplast foringer i understell 17" org porsche vinterfelger(slitte) og 19" org porsche sommerfelger(ok) uten rails eu godkjent 2 år skilt innlevert litt bilder. http://forum.vacn.no/showthread.php?260032-prosjekt-familieracer-Audi-RS2 bilen blir rustsveiset av karosseriarbeider iløpet av noen uker. trenger lakk,nye dørlister og ny bakrute. bilen står i ålesund. pris 130.000.- eller byttes i annen bil som ikke er et prosjekt. kom med bud/bytteforslag. 93253554 / Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2013 118.000.- kan selges uten porsche felgene for 112. Er rustfritt eksos på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2013 Denne hadde vell gått nærmere 270k sist jeg sjekka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2013 vil du selge bare felgene da?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2013 Denne hadde vell gått nærmere 270k sist jeg sjekka.. Stemmer det. 260 og noe.. husket bare 255 men det var en annen audi jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2013 110.000.- ved rask avgjørelse! Har lyst å lage til bilen men får ikke tid å skal pusse opp hjemme så bilen skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2013 Er bilen lakkert nå ? eller står den slik den er på de siste bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2013 (endret) Er bilen lakkert nå ? eller står den slik den er på de siste bildene? står som på siste bildet ja.. Muligens blir denne lakkert ganske raskt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...