Anbefalte innlegg

Tipper kvalitetssensoren bare måler endring i viskositet. Hjernen logger sikkert litt om kjøremønster. VAG har sikkert gjort utallige oljeanalyser på biler med forskjellig kjøremønster. Sammen med disse hiddenene kan hjernen sikkert si i fra når det er sannsynlig at bilen trenger service

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo;)

 

Lurer på om det er en måte å fin ut på hvor langt jeg kan kjøre før første service.... Ser noen skriver "service 9900km og 280days" etc...

 

Hvor og når kan jeg se denne infoen???

 

Bilen er kjørt ca 18k nå så håper ikke det er enda, men bare nysjerrig: klø :

 

Vri om nøkkelen til hakket før bilen starter. Trykk så inn knappen sommnullstiller km. telleren og hold denne inne. Du vil da få opp hvor mange kilometer/dager det er igjen til du skal ha service. I tillegg vil du få beskjed hver gange du starter bilen når det er XXXX km til service (lurer på om det var 3500 eller 4000 km : klø : ) PÅ touranen min så kjørte jeg 28700 km før første service og nye 30.000 km før andre service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vri om nøkkelen til hakket før bilen starter. Trykk så inn knappen sommnullstiller km. telleren og hold denne inne. Du vil da få opp hvor mange kilometer/dager det er igjen til du skal ha service. I tillegg vil du få beskjed hver gange du starter bilen når det er XXXX km til service (lurer på om det var 3500 eller 4000 km : klø : ) PÅ touranen min så kjørte jeg 28700 km før første service og nye 30.000 km før andre service.

 

Takker å bukker: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.