Diverse bilstereo selges (focal utopia +++)

Anbefalte innlegg

Selger unna litt ymse bilstereo, både fra konkurransebilen som skal bygges om før EM, og diverse annet som ikke er i bruk.

 

Focal Utopia 13WS 5" subwoofere. Disse er nye i Mai i år, ble satt inn i bilen kun dager før NM finalen på gatebil i Mai. Nypris 2200kr stk, selges for kr 990,- stk. Har 3 stykker til salgs. 2stk solgt, 1 igjen

 

http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10103

 

Focal FPS 4160 4-kanals forsterker. Denne er også ny i Mai i år, ble kjøpt inn for å drive disse Focal subbene samt midbasser. Veil pris 5990,- SOLGT

 

Rockford Fosgate PBR300X4 forsterker. SOLGT

 

Kommer til å legge til mer etterhvert. Har endel Focal Utopia bl.a.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av focal forsterkeren:

 

20130523_172834_zpsb5447941.jpg

 

Er i daglig bruk enn så lenge, tok dette bildet rett etter den var montert. Har ikke sett dagslys siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Focal forsterker er solgt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan tror du en sånn 5" hadde spilt i en Transporter?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aj, denne så jeg ikke før nå... :/

 

1stk 5" sub setter nok ikke Transporteren i bevegelse, men den vil jo fylle ut lyden en hel del nedover i frekvens da. Noe merkbart trøkk blir det nok ikke. Det som er greit i forhold til en Transporter er at det er god plass til en kasse under passasjersetet, iallfall på T4, T5 har kanskje samme konstruksjon?. En portet kasse på 5-7 liter der hadde nok passet fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også legge til 2stk Old school Soundstream forsterkere, fra 1990-93 (denne generasjonen ble laget mellom de årene)

 

1stk Soundstream D100ii (2x50w) Kr 700,-

1stk Soundstream D200ii (2x100w) Kr 900,- (samlet kr 1500)

 

IMG_0292.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aj, denne så jeg ikke før nå... :/

 

1stk 5" sub setter nok ikke Transporteren i bevegelse, men den vil jo fylle ut lyden en hel del nedover i frekvens da. Noe merkbart trøkk blir det nok ikke. Det som er greit i forhold til en Transporter er at det er god plass til en kasse under passasjersetet, iallfall på T4, T5 har kanskje samme konstruksjon?. En portet kasse på 5-7 liter der hadde nok passet fint.

 

T5'n har stort rom under setet, oppi "sokkelen" til setet. En metallkasse. Funker fint med en aktiv sub eller no nedi der. Men hvis det ikke gir noe spesielt mer så er det jo ikke no vits:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jo gi mer enn det er, men en 8" til samme pris vil jo flytte endel mer luft, og det er fremdeles plass til den :) Når jeg tenker meg om så har jeg sett kasse med 10" bli støpt inni der på en T5.

 

2 Focaler solgt, 1 igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.