#1 Skrevet Mai 23, 2005 Hei! har kjøpt meg ombygd 87-golf gti 16V... men kaldstartdysa er ikke tilkoblet (ser ut som kontakten er fjernet fra ledningsnettet, finner den ingen plass...heh) hvordan fungerer dette? er det kun en termotids kontakt som går til jord under ca 30 grader?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2005 har hørt noe snakk om muligheter for å vinne ett par hester vist du skifter til gasspjeld og varmekjørings reg. fra audi femmer... stemmer dette? hvor mange hester er det snakk om? hvor ligger denne varmkjørings reg. på 16v? (på femmeren er det den duppeditten som står på blokka under insuget sant? med to slange tilkoblinger og en kontakt?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2005 Hei! har kjøpt meg ombygd 87-golf gti 16V... men kaldstartdysa er ikke tilkoblet (ser ut som kontakten er fjernet fra ledningsnettet, finner den ingen plass...heh) hvordan fungerer dette? er det kun en termotids kontakt som går til jord under ca 30 grader?? Den blir styrt av en termotidskontakt som sitter i blokka,husker ikke akkurat hvor-lenge sia jeg gjorde dette....Jeg kobla bare opp en manuell bryter jeg på dette i "einser"golfen...funka som bare f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2005 ok men hvor sitter selve boksen? har sett litt... og finner ingenting som ser ut som den fra femmeren... edit: var vist svar på det med kaldstartdysa dette ja... misforstod litt ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2005 har hørt noe snakk om muligheter for å vinne ett par hester vist du skifter til gasspjeld og varmekjørings reg. fra audi femmer... stemmer dette? hvor mange hester er det snakk om? hvor ligger denne varmkjørings reg. på 16v?(på femmeren er det den duppeditten som står på blokka under insuget sant? med to slange tilkoblinger og en kontakt?) Dette stemmer for 8V-motor. 16V KR har allerede det store gasspjeldet og tilsvarende styretrykksregulator som Audi-femmerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...