#1 Skrevet Mai 23, 2005 Vel, som tittelen sier. Jeg synes ikke bilen er den samme etter skifte av reg reima. Fikk igjen bilen idag, og det eneste som er gjort er skifte av reima (ombygget fra 152 til 153 tagger eller noe slikt) og oljeskift/oljefilter. Den føles ikke like "villig" som den gjorde før i forbikjøringer osv, litt dauere. Og turtallet er merkbart lavere enn det pleide å være. Hvis jeg ligger i 140 i 110 sonen (jeg kjører mye i Sverige), så lå den alltid presis på 4000 omdr. men nå er den på ca. 3750 ved samme fart. Var nettopp på langtur der jeg merkte meg spesielt at den lå på akkurat 4000 før skiftet. Hva kan dette skyldes? Edit: Har kun kjørt med den i 1 dag, er det mulig den "går seg til"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2005 Hvis jeg ligger i 140 i 110 sonen (jeg kjører mye i Sverige), så lå den alltid presis på 4000 omdr. men nå er den på ca. 3750 ved samme fart. Var nettopp på langtur der jeg merkte meg spesielt at den lå på akkurat 4000 før skiftet. Hva kan dette skyldes? Regreimbytte endrer ikke utveksling på drivverket ditt, så mye er sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2005 ja sant som hu sier at det siste du beskriver der er plent umulig! Men! bilen kan helt klart gå dårligere etter regreimbytte! fortgjort å sette et hakk feil! går seg ikke til! stikk å klag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Vært å levert inn bilen idag igjen... de skulle se på den iløpet av formiddagen. Det med noe annet turtall sa han også var umulig. Men han skulle åpne og kikke uansett. Så får vi se hva de kommer fram til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...