Anbefalte innlegg

Bilen min har i det siste fusket, og stoppet pluselig o.l.

Trodde det var en vakumslange, så jeg byttet denne idag, samtidig som jeg byttet denne så jeg en del som lå nede ved fordelelokket.

Delenummeret er: 059 919 501A

 

Er det noen som kunne fortalt meg åssen del dette er og evt. hvor den skal stå?

Har ikke så veldig greie på bil, så hadde vært flott med en tegning eller no også..

 

Bilen er forresten er corrado G60 '89mod...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er sensor til kjøletemperaturen. Har dessverre ikke tegning på hvor den skal sitte, men skulle tro det rant kjølevæske ut der den burde ha vært :P

 

Kan jo hende den er byttet en gang, og at det ligger igjen fra tidligere reparasjoner...

 

Denne sensoren kan også ha sammenheng med fuskingen hvis den f.eks. av en eller annen grunn har knekt av sin opprinnelige plassering (sjelden). Se etter et støpsel som ser ut som motparten av den delen du fant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, en dobbelt-temperatur giver, men det pussige er at det nummeret ikke finnes under Corrado, gamleste bil er en -96 Caddy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var knekt av ser det ut som...

men det som var sinnsykt rart, den lå innat fordelerlokket når jeg fant den..

også tok jeg den selvfølgelig vekk når den lå der løs og slang...og etter det har ikke bilen fuska..sikkert liggi i kontakt med fordelerlokket..(aner ikke jeg)..

men åssen kan dette stoppe fuskinga?

fornøyd hvertfall...

 

en liten ting til, hva er normal ladespenning fra dynamoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper dette?

 

bluecoolantsensor.jpg

 

DSC00036.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begge disse følerene, men hvertfall virker det som om bilen fungerer greit nå..også finner jeg ingen følere eller noe som mangler, som virker som alt er i orden ;) får jeg håpe hvertfall..

 

Takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.