#1 Skrevet September 26, 2013 (endret) Lufter interessen for Sportquattro prosjektet mitt:) Tiden for å komme seg på boligmarkedet begynner å nærme seg og tanken på at salg av disse bilene/delene kunne gitt meg et tilskudd på egenkapitalen dukket opp. Jeg er på ingen måte nødt til å selge men vil se hva som evt er mulig å få igjen for prosjektet. Det selges heller ikke oppdelt. Her får man det aller meste man trenger for å ferdigstille et kort Sportquattro replica karosseri med rett vinkel på frontruten:) # Norsk Typ85 Audi coupe quattro. Ny refleksplate. GF? bakluke. # Tysk 2 dørs Audi 80 sedan som er momset inn til Norge. # Sportquattro kit levert av Ker i Tyskland. - Kevlar tak m/ c-stolper. - Kevlar bakskjermer. - GF framskjermer. - GF panser. - GF innerdel til skjermer. - GF grill. - GF bakfanger. - GF frontfanger. - GF kanaler. - GF gruppe B vinge. - Blinklys. - Hovedlykter foran Tråd til prosjektet: http://forum.vacn.no/showthread.php?242422-Audi-quot-Sport-quattro-quot Setter pris ant. til 130000,- så får evt interesserte komme med bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2013 Hei Jeg er interessert i begge bilene .. Kan du sende meg en pris for dem..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2013 Hei:) Jeg vil selge alt samlet. Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2013 Ok Gi beskjed om du ombestemer deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2013 Helt i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...