Hvordan sitter listverket på Touran 06

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet om dørlistene på touran er skrudd eller sitter kun med teip?

Er det hull i dørpanelet innom listene?

 

Vurderer å fjerne listene på bilen min men synes det er greit å finne ut av dette først :)

på forhånd takk for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På passaten min er de limt med noen hull for å passe på at de kommer på rett plass :-) Krever sveising og sparkel + lakk for å fjerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På passaten min er de limt med noen hull for å passe på at de kommer på rett plass :-) Krever sveising og sparkel + lakk for å fjerne.

 

Stemmer de:) nett likt på touran, golf,passat, osv.. alle fra 1997(?) og opp med midt lister på dørene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp fjernet listene på Golf 4 til samboern. Å det var litt jobb ;P

Får vell fjerne disse listene iløpet av vinteren på touran og da. Mye penere uten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp fjerna listene foran og bak på passaten, det var MYE jobb! :P Jeg tok bare grov arbeidet (fjerning, liming og fylling av sparkling) som tok 8-9 timer. Tør ikke tenke på hvor mye tid finpussingen for å få perfekt form på fangeren tok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.