#1 Skrevet September 26, 2013 Hei. Noen som vet om dørlistene på touran er skrudd eller sitter kun med teip? Er det hull i dørpanelet innom listene? Vurderer å fjerne listene på bilen min men synes det er greit å finne ut av dette først på forhånd takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2013 På passaten min er de limt med noen hull for å passe på at de kommer på rett plass :-) Krever sveising og sparkel + lakk for å fjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2013 På passaten min er de limt med noen hull for å passe på at de kommer på rett plass :-) Krever sveising og sparkel + lakk for å fjerne. Stemmer de:) nett likt på touran, golf,passat, osv.. alle fra 1997(?) og opp med midt lister på dørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2013 Har nettopp fjernet listene på Golf 4 til samboern. Å det var litt jobb ;P Får vell fjerne disse listene iløpet av vinteren på touran og da. Mye penere uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2013 Nettopp fjerna listene foran og bak på passaten, det var MYE jobb! Jeg tok bare grov arbeidet (fjerning, liming og fylling av sparkling) som tok 8-9 timer. Tør ikke tenke på hvor mye tid finpussingen for å få perfekt form på fangeren tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...