Anbefalte innlegg

Hei

Skal selge min Golf 2 g60 Syncro. Den har vert ute for salg en gang før men blei ikkje seldt. Dette er ein orginal g60 syncro med 4 dører, som er ganske skjelden vare! Eg kjøpte den for ca 5 år sidan, fixa den opp, fekk skilt på den, og brukte den sommaren 2011. Etter det kjøpte eg meg ny bil og parkerte golfen. Sidan det har eg berre lufta den en gang. Står ellers parkert innendørs. Starter og går men er ikkje lenger eu- ok, og sidan den har stått ca 1 år sidan sist vil eg klassifisere den som eit oppussningsobjekt.

 

Eg kjøpte bilen i dårleg stand, skrudde den saman, overhalte deler og skifta resten som skulle til for og få den eu godkjent.

Det var den korte historia. kan forklare meir vist noken har intresse av det.

 

 

Bilen er ikkje strøken, Lakken er litt falma, der er litt rust men ikkje mykje, og ellers ein god del små detalja som ikkje gjer den strøken.

Men for og bringe fram det posetive:

Kw2 senkesett og momo ratt godkjent i vognkort.

 

- Nyoverhalt g-lader

- Ny eksos, lykter, breddara, sideskjørt, framfanger, bakfangar, foringar, hjulager, +++

- Det som manglar på bilda for og gjere bilen komplett har eg liggande, pluss massevis med ekstra deler.

 

Km 208 000, 4 hjulstrekk, 160 hk, el vindu framme, el speil og lyktejustering, takluke, kjøre computer, resten er vel standard g 60 trur eg.

 

Det var kort fortalt om bil. Eg er open for bud, men prisar bilen til 30 000,- som er det eg ønska for bilen. Mulig det er dyrt for eit oppusingsobjekt, men det er en meget skjelden bil og under halvparten av det eg har brukt ut på den.

Bilen blir seldt me 15" orginalfelga ikkje dei svarte momo som er på mesteparten av bilda.

 

Kan forklare meir, ta meir bilde eller sjekke opp i ting vist noken er innteressert.

Eg er og nå på:

Tlf 45285686

Mail: Jegge@hotmail.no

 

Håpar noken er innteressert i bilen for den er for spesiell til og bli gjømt vekk i ein garasje!

367.jpg

IMG_1398.jpg

IMG_1394.jpg

IMG066.jpg

IMG068.jpg

IMG_1392.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.