#1 Skrevet September 26, 2013 Hei. Har lest at folk bruker innsug +++ fra audi for og få litt mer futt:) Er det noen som vet nøyaktig hva jeg trenger? Og har deler for salg Mvh. Ny eiger av golf gti mk1:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2013 Hva er du ute etter? Typ 10, kanskje 15HK ekstra? I så tilfelle er det vel mulig en kvassere kam, samt litt topplokk arbeid (porting, og planing) kan hjelpe deg noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2013 (endret) Type 10?? Tenkte på innsugs spjeld, regulator osv... skal vis gi litt bedre respons kam og porting får komme senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2013 (endret) Å bytte kaldstartdysa hjelper vel ikke stort.Men du får litt bedre respons med 5E spjeld og matchporta innsug,og 5E varmkjøringsregulator.Jeg brukte dette sammens med hvassere kam i fra Velox,så jeg vet ikke hvor mye der var å hente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...