#1 Skrevet September 26, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2013 Skal du ditt?? Det skal jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2013 Joda, må prøve på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2013 Jeg angerer litt på at jeg er bortreist denne dagen. Bor rett ved Lyngås og husker veldig godt EM finalene som gikk her. Min kone har vært startpike på Lyngås når hun var yngre. Litt vemodig og trist at Lyngås blir borte. Mye bilsport historie på denne grunnen. Anbefaler så mange å få med seg siste løp her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2013 Dette blir vel det siste store arrangementet der, men ryktene skal hadde til at det blir kjørt et par mindre løp til der i år. Kontrakten går ikke ut før nyttår ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...