Lokallagstreff Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 3. oktober kl. 18:30!

Anbefalte innlegg

Fellow VAGaners!

Vi kjører igang ennå et pizzamøte på Peppes Pizza i Tønsberg, gyllen anledning for alle å bli bedre kjent eller bare spise pizza eller ta en brus/øl/vann/kaffe/..

Vi diskuterte på siste treff, muligheten for å sparke litt dekk i forkant av pizzaen. Er det stor stemning for det, (kommentér under!!) har vi et forslag om å gjøre det i parkeringshuset til Statens Park rett ved Kjellekrysset/gamle postterminalen fra kl. 18 og kanskje en times tid.

Vær som vanlig obs ved parkering, Tønsberg er blitt ganske lunefull sånn. Generelt er det fri/rimeligere parkering på oversiden av Nedre Langgate, men enkelte steder er det også der 24t-parkering. Bruk heller pengene på pizza og drikke! :P

Jeg tar som vanlig med noen skiltplater, klistremerker og jubileumsstæsj.

Håper å se mange!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekksparking er jo lurt? Så kan kanskje disse VCDSgutta ta med seg kaber'n og man får kjørt litt upgrades og diagnostikk også i bytte mot et glass eller to med noe kaldt i etterkant? Jeg vet jeg vet, jeg pleier ikke renne ned disse treffa selv, men det kan lige ændres når jeg valgte å gå videre med Audi, bare annen bil.. :P Blir kanskje litt mindre vintervennlig syssel dette, men det er ikke så dum ide åkkesom?! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med pc og kabel, mye som må gjøres eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet jo hva som primært må gjøres...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaaaaah, huske å kode inn nøkkel så jeg også kan bruke den :D Roger that : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får desverre ikke stilt til disp. De hersens familie bursdagene ødlegger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bord reservert. Mulig jeg klarte å reservere det på mitt navn denne gangen, og ikke klubben. Var litt småtrøtt og sånn når jeg bestilte.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går sikkert bra, Kristian! : ja :

PGA. 'overveldende interesse' (les: fint liten) for å sparke dekk, foreslår jeg at C-W og Terje avtaler seg imellom, og vanlig oppmøte blir på Peppes kl. 18.30 denne gangen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går sikkert bra, Kristian! : ja :

PGA. 'overveldende interesse' (les: fint liten) for å sparke dekk, foreslår jeg at C-W og Terje avtaler seg imellom, og vanlig oppmøte blir på Peppes kl. 18.30 denne gangen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker opp, og regner med jeg får med meg den andre b8'n og^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker opp, og regner med jeg får med meg den andre b8'n og^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjohei ja :P kommer jeg å ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjohei ja :P kommer jeg å ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pah.. Får jo ballong og greier når man har bursdag på Peppes, da! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og iiiiiiis! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og iiiiiiis! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ennå et hyggelig treff!

Gøy å se luftsenk på bilen til Nicolai, og utrolig at Jan Ivar ikke 'mista'n' når han måtte vente over en time på pizzan som servitøren vår hadde glemt! :P

Vi ble vel tilsammen 8, og bortsett fra at vår heelt ferske servitør glemte oss innimellom, var det bra stemning stort sett hele tiden!

Kristian: Vi fikk sjefs-Line til å legge inn treffene våre t.o.m. neste august, første torsdag bortsett fra juli og desember hvor vi tar fredag i stedet. Vi sjekker at datoene stemmer med kalenderen og ikke faller på 'sære' dager underveis! :P

Det er nå lagt inn info om rabatten vår på bestillingene, så da skal vi ha følgende avtale:

20% rabatt på STOR pizza

VIP-pris på 0.4 øl. Svært bra pris, faktisk!

Vet ikke om vi får 0.4-pris på 0.6-brusen (som bare vi får etter at super-størrelsen forsvant! :P), men da den ikke egentlig finnes, er det mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ennå et hyggelig treff!

Gøy å se luftsenk på bilen til Nicolai, og utrolig at Jan Ivar ikke 'mista'n' når han måtte vente over en time på pizzan som servitøren vår hadde glemt! :P

Vi ble vel tilsammen 8, og bortsett fra at vår heelt ferske servitør glemte oss innimellom, var det bra stemning stort sett hele tiden!

Kristian: Vi fikk sjefs-Line til å legge inn treffene våre t.o.m. neste august, første torsdag bortsett fra juli og desember hvor vi tar fredag i stedet. Vi sjekker at datoene stemmer med kalenderen og ikke faller på 'sære' dager underveis! :P

Det er nå lagt inn info om rabatten vår på bestillingene, så da skal vi ha følgende avtale:

20% rabatt på STOR pizza

VIP-pris på 0.4 øl. Svært bra pris, faktisk!

Vet ikke om vi får 0.4-pris på 0.6-brusen (som bare vi får etter at super-størrelsen forsvant! :P), men da den ikke egentlig finnes, er det mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.