#1 Skrevet September 27, 2013 (endret) Hei. Har vært å kjøpt meg en VW Golf MK3 VR6 å trenger diverse deler for å få den slik jeg vil ha den. -Hovedlysbryter(med tåkelys foran og bak) -Speil fører dør(elektrisk) -Emblem fri grill -Tank lokk Kommer sikkert på mere etterhvert Men har du noen av disse delen ta kontakt her eller på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2013 Hvis interessen er der har jeg splitter nye DEPO sota tåkelys, Angeleyes m/led pærer, baklykter og div andre ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2013 Send gjerne bilder på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2013 Hei. Jeg har http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43953805 -Takluke(Glass) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2013 Kan ordne noen bilder senere i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2013 Kan ordne noen bilder senere i kveld! Bare send bilder på 94498745 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2013 Jeg har komplett glasstakluke med skinner, elmotor, bryterpanel og alt i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2013 Jeg har komplett glasstakluke med skinner, elmotor, bryterpanel og alt i orden. Pris på dette? Send gjerne PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2013 Hadde du bilder av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2013 Hadde du bilder av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2013 Trenger enda noen deler. Oppdatert liste i første post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...