#1 Skrevet September 27, 2013 Om noen der ute har orginale Rs2 dyser ta kontakt Tlf: 97198790 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2013 har dyser. hvite rs2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2013 mine rs2 dyser er grønne i toppen, er det noe forskjell til hvite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2013 Hvor mye skal dere ha? Mine og er grønne men de er vist ikke orginale rs2 dyser da de er grå/kvite fikk jeg fortalt .. min får alt for mye bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2013 Hvor mye skal dere ha? Mine og er grønne men de er vist ikke orginale rs2 dyser da de er grå/kvite fikk jeg fortalt .. min får alt for mye bensin.. Grønne dyser er originalt på RS2, det er jeg rimelig sikker på....men det finnes grå replika-dyser....som disse f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2013 Rart, jeg har grønne dyser nå men den ryker sort ved pådrag! Har orginal aan bensintrykks regulator! Bør jeg bytte denne til adu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...