#1 Skrevet September 28, 2013 Ønsker å kjøpe et s4 avant chassis (C4). Må være Norsk bil. Motor/gir deffekter ingen hindring. Rust på dører, panser, skjermer, bakluke heller ingen hindring så lenge selve karrosseriet er i bra stand. Må ha ledningsnett inntakt..... Hvis du har noe eller kjenner noen som kan selge gi meg info. MVH Bjørnar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2013 Jeg har en S6 C4 avant chassis med intakt ledningsnett. Går snart i pressa. http://forum.vacn.no/showthread.php?261715-Norskregistrert-S6-2-2-C4-chassis-kr-4-000-(-1000-over-vrakpant!) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44001076&editAd=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2013 Hvor "likt" er dette iforhold til en 92 modell s4?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2013 Hvor "likt" er dette iforhold til en 92 modell s4?? Chassis er så likt at 99% av alle delene fra S4'en kan skrus over på S6. I tillegg til at du får en ca 5 år nyere årsmodell får du feks: - airbag på begge sider - tilt-og teleskop på rattet Det som ikke går om hverandre er: - skjermer og dører har ulike hull til sidelister, men her tar jo du med deg ditt over - tilt-rattstammen må ha S6 ratt da S4 rattet ikke har lik bakplate - noen av metallstagene som fester dashbordet, men på S6'en sitter dashbordet der så det følger med. - du trenger S6 hjerne pga startsperra, den kan jeg la sitte der mot at jeg får din fra S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2013 Okey. Kan s4 chipene brukes i s6 hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2013 Har forsåvidt et karosseri stående.. har egentlig tenkt å sette bilen i stand igjen, men det ser ut til at det prosjektet drar ut såpass i tid at jeg vurdere å selge i stedet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2013 Pris og tilstand på dette.... Bilder kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2013 hei. har en 92 Audi 2.2 avant til salgs.. eu godkjent. 40000kr. send pm hvis det int:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2013 Bilen er egentlig til slags som komplett prosjekt for 20000,- med motor og girkasse, så uten motor og girkasse så er vi vel på rundt 10000,- tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...