VAGCOM VCDS Rosstech HEX-CAN+USB kabel med Asus Eee 10,1" Laptop

Anbefalte innlegg

Selger min Rosstech Hex-Can-USB med Asus Eee 10,1" laptop da jeg ikke har bil lengre.

 

Kabel er kjøpt gjennom Bildiagnose / Vidar Larsen her på forumet. (http://www.obd2.no/produkt/vag-com-vcds/hex-usbcan-intelligent-dual-k-plus-can-usb-interface) Kvittering og papirene som fulgte er selvfølgelig med. Nypris når jeg kjøpte med allerede fratrukket klubbrabatt: 2816kr. Nypris nå med fratrukket klubbrabatt er vel omtrent det samme + litt..

 

Asus Eee PC 1001PXD Sort utgave med Win 7 starter ( http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/Eee_PC_1001PXD/ ) Kjøpt gjennom komplett.no. Tror nyprisen var 2000kr ca, men har ikke kvitteringen på denne. Kommer med strømforsyning(230V) og eske.

 

Selges kun samlet. Kan sende med posten som servicepakke med sporingsnummer for 140kr eller hentes hjemme hos meg i Oslo.

 

Minstepris 2500kr, og selges høystbydende over 2500kr innen søndag 06.10.2013 klokka 22.00 forumtid. Legger til 10min pr bud rett før utgangen av budrunden slik at bud på henholdsvis 21.59 utsetter sluttiden til 22.09. Alle bud skal legges her i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000kr

 

Hvis batteriet på pcen funker som det skal.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000kr

 

Hvis batteriet på pcen funker som det skal.. :)

 

Batteriet fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Batteriet fungerer.

 

Flott, da står mitt bud på 3000kr. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater meg en bump av denne da den går ut i kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir 3100,-

 

Lars

 

Bud 3300

 

Desverre var dere for sent ute denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budet mitt ble lagt inn 21:59 forum tid så det må vel stå? Har tatt ut penger og hadde plan om å komme og hente etter jobb i dag jeg.

 

Lars Sveen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budet mitt ble lagt inn 21:59 forum tid så det må vel stå? Har tatt ut penger og hadde plan om å komme og hente etter jobb i dag jeg.

 

Lars Sveen

 

Hei Lars. Beklagligvis så kan man stille om tidssone på forumet og jeg kunne beskrevet dette bedre skjønner jeg. Jeg tar selvfølgelig utgangspunkt i norsk tid, og da forumklokka for hvilken klokke man følger ved eventuelle minutt endringer.

 

F.eks. Så er ditt siterte innlegg her klokka 09:09, noe jeg vil tro er 08:09 på din forumklokke med feil tidssone.

 

Selv om det vil være bedre for meg å selge den til deg for en høyere pris, samt enklere ved at du henter så har Kjell det siste budet før 22:00 innen riktig tidssone. Håper på forståelse for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis forumtid er noe som varierer fra pc til pc hadde det vært veldig greit hvis du hadde tatt utgangspunkt i vanlig tid og ikke forumtid, sitti ei uke og ventet for å bli med på budrunden på dette her også blir allt bare tull. Litt skuffa ja

 

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis forumtid er noe som varierer fra pc til pc hadde det vært veldig greit hvis du hadde tatt utgangspunkt i vanlig tid og ikke forumtid, sitti ei uke og ventet for å bli med på budrunden på dette her også blir allt bare tull. Litt skuffa ja

 

Lars

 

Tiden varierer ikke fra PC til PC men hvordan du har stilt inn din tidssone på forumet. Jeg har forståelse for at du er skuffet og jeg kan kontakte deg dersom handelen ikke går i orden med Kjell.

 

Jeg tar med meg erfaringen videre og skriver ved en eventuell neste lignende budrude hvilken tidssone jeg forholder meg til og for sikkerhets skyld hva min forumtid er ved innlegget så det ikke blir forvirringer rundt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.