#1 Skrevet September 29, 2013 2001 modell A4 B5 1,9 Tdi avant med elektronisk klimaanlegg, samme type som står i rs4 da bilen er bygd om til dobbel-din spiller. Plutselig en dag sluttet kupevifta å fungere og der styrken vises på skjermen begynte bare å rase opp og ned uten at vifta gikk, trodde selve klimapanelet var ruin, så fikk skaffet nytt. Ingen forandring. Feilsøkte litt og fant ut at 30 amp sikringa på klima'n hadde gått, skiftet den og vifta fungerte igjen. Men etter 1 min kjøring, så går sikringa igjen. Saken er at så lenge bilen står å går på tomgang, så går ikke sikringa. Men med en gang man begynner å kjøre, så går den igjen. Noen som har noe forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2013 Første som slår meg er at selve vifta er delvis kortsluttet og fungerer, men trekker alt formye strøm. Det med at den går når man kjører kan være så enkelt som bevegelse som igjen fører til at kortslutningen "treffer" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2013 Går vifta stille? Kan godt vere lagera. Har du 14.4v lading på tomgang? Stor forskjell i strømtrekket på 12 og 14.4v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 Vifta går som normalt når den fungerer, ikke noe ulyd og bra effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2013 Vifta går som normalt når den fungerer, ikke noe ulyd og bra effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2013 Demonterte hele dritten og rengjorde vifta og alt bak hanskerommet, alt så jo egentlig ut som dag 1 der. Kjørte meg en tur med vifta hengende løst og den gikk fint. Satte det samme og har nå fungert et par dager før sikringa gikk igjen, ny vifte bestilt! Så er det bare å krysse fingrene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...