#1 Skrevet September 29, 2013 Heisann! Tenkte jeg skulle skifte ut pluggene på bruksbilen, en 97 A4 B5 AEB 1.8T men er litt usikker på hva jeg burde velge.. Bilen lader nå ifølge måleren 1.3bar på maks.. I følge selger skal det sitte en 1.8tqs hjerne der.. så blir vel tilsvarende en mild steg 1 chip? så er om jeg burde gå for 1steg kaldere og om det vil lønne seg med Iridium plugger eller fortsette og bruke de vanlige platinum pluggene. Så i kort hva jeg burde gå for av disse: NGK PFR6Q (OEM standar plugg) NGK BKR6EIX (Iridium versjon) NGK BKR7EIX (Iridium versjon, 1 steg kaldere) Det enkleste er sikkert å bare fortsette å bruke OEM pluggene da det er "plug and play" de andre må vel justeres selv etter hva jeg skjønner? men er usikker på om det er noe særlig å hente med de andre alternativene.. hva er deres erfaringer / synspunkter? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2013 Heisan. Jeg har ikke peiling på pluggene. Men ville bare si om du har 1.3 bars trykk så har du nok steg 1 uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2013 Heisan. Jeg har ikke peiling på pluggene. Men ville bare si om du har 1.3 bars trykk så har du nok steg 1 uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2013 Kjør med vanlige plugger. Min surrer og går med standard plugger med GT28RS og 300 hester i motor, null problem! Med kaldere plugger går den bare mindre pent på tomgang. En chippa bil er IKKE å tyne pluggene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2013 Kjør med vanlige plugger. Min surrer og går med standard plugger med GT28RS og 300 hester i motor, null problem! Med kaldere plugger går den bare mindre pent på tomgang. En chippa bil er IKKE å tyne pluggene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2013 Kjør med vanlige plugger. Min surrer og går med standard plugger med GT28RS og 300 hester i motor, null problem! Med kaldere plugger går den bare mindre pent på tomgang. En chippa bil er IKKE å tyne pluggene dine. Da satser jeg på det Er i hovedsak i USA området folk anbefaler 1steg kaldere plugger.. men der har dem jo et helt annet klima en her også.. så da ble det 4stk org plugger for 312kr fra England 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2013 Kjør med vanlige plugger. Min surrer og går med standard plugger med GT28RS og 300 hester i motor, null problem! Med kaldere plugger går den bare mindre pent på tomgang. En chippa bil er IKKE å tyne pluggene dine. Da satser jeg på det Er i hovedsak i USA området folk anbefaler 1steg kaldere plugger.. men der har dem jo et helt annet klima en her også.. så da ble det 4stk org plugger for 312kr fra England 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...