#1 Skrevet September 29, 2013 Selger mitt HR Monotube til Golf/Jetta 6, da jeg har gått oppover og fått tak i accuair luftunderstell. Tror dette er low versjonen, da man har uendelig med gjenger... har 55 mm fjærbein. Ta kontakt på 91815267 for mer informasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2013 6000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2013 Tuv på dette? Lurer på om dette kan også godkjennes på en touran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2013 Tuv papirer medfølger ja Vetikke om du får dette godkjent på en touran jeg? Har ikke så mye peiling angående godkjenning da jeg ikke trenger å godkjenne der jeg bor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2013 Er det det lave, er det ikke godkjent til Touran; http://www.h-r.com/includes/download.php?file=../bin/29000.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2013 Har en kompis som er interessert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2013 Bare send en mld eller ring til nr i annonsen Behjelpelig med frakt sørover til drammensområdet, senkesettet befinner seg i trøndelag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2013 Bump...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2013 Bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2013 Er interessert, passer dette Gtd også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2013 Jeg tror dette skal passe gtd også ja, bare ta kontakt på nr i annonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 28, 2013 Stemmer, gjorde det tidligere idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...