#1 Skrevet September 29, 2013 (endret) Selger ett kit med Justerbare øvre bærearmer (2 per side), med disse kan man justere camber og caster slik man vil ha det (bilde er tatt igår) kittet er kjøpt fra ecstuning.com og er lagd av scs performance, de passer både a4 og s4 B5/B6/B7 og A6 C5 disse satt på bilen min i 2-3 måneder (ca. 1500km) Pris: hbo 3000,- (nypris 4300 med frakt og moms) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 må da være noen som trenger å rette opp/legge til mer camber på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2013 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2013 Jeg må ikke ha det, men har litt lyst... Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2013 Løten (midt mellom hamar - elverum) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2013 Da blir det frakt og da Kan jeg spørre hva du må ha for de? Må passe inne i turbo oppgraderings/chip budsjettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2013 Kan gå ned til 2800, de er så og si fortsatt nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2013 disse passer vel på RS4 b7 også de? =P hmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2013 De passer vel, men står ikke no om det hos ecstuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...