#1 Skrevet September 29, 2013 Hey! Har komplett rs2 opsett på s2'en med aan! nå med org aan fuelrail og bensintrykksregulator! Litt usikker på om dysene er helt 100% rs2 fordi den ryker litt sort ved pådrag og ladetrykket varier fra 1.8 og ned i 1.6! Har du noen anelse? Alle sier det er dysene.. Men bør eg sette på adu rail og bensintrykksregu? Hjernen er adu mappet av es tuning for rs2 opsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2013 Er bensintrykker korrekt (det samme) så er det ikke forskjell på fuel rails. Har du 4bar regulator og skal ta 3.5 så får du 12,5% for mye fuel over hele linja. Har du logget LMM? 100% sikkert at det ikke er lekkasjer noen plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2013 Ah, vet du hvor mye jeg skal ha? Jeg har 0 peiling på sånt.. Alt av trykkslanger er nytt.. har fått et lite hakk i IC da den tok borti veivhjul.. men er da rart at den av og til lader korrekt og av og til lader for lite.. Tror jeg skal prøve og bytte dyser først for og sjekke Skal få låne meg en box og sjekke logg på lmm denne uka for og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2013 Har du feil regulator hjelper det ikke å bytte dyser. AAN/ABY - 4 bar ADU - 3.8 bar 3B - 3 bar Varierende ladetrykk indikere desverre lekkasje, og lekkasje gjøra at det måles et høyere luft forbruk enn reeelt (målt av LMM), og det gises bensin til en mengde som ikke faktisk går inni motoren = feit blanding = svartrøyk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2013 Tusen takk for svar Hans! Blir og teste i morgen/ tirsdag, gir da beskjed hvordan det gikk!! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2013 Feilen ble funnet. Dysene var alt for store. 440cc jeg må ha 380 + regulator som var 4 bar! Og i det feilen var funnet så gikk jammen meg turboen rett vest. muttern løsna og det var dett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...