Anbefalte innlegg

Leiker med tanken om å sette på 20x10" fremme og 20x11" bak på bilen min, og i den samanheng lurer eg på ka dimensjon dekk eg bør gå for, for å få lik rulleomkrets og pent strekk i dekka.

 

Regner med eg må bruke 35 profil fremme og 30 profil bak, men bredda er eg usikker på..

 

Ønsker noke liknende strekk som eit 225/35/19 dekk gir på en 9.5" felg

 

Setter pris på litt hjelp her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville prøvd meg på 235/35r20 forran og 255/30r20 bak, det gir 1,7% forskjell, og det bør gå fint :)

Vill også gi ganske lik strekk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leiker med tanken om å sette på 20x10" fremme og 20x11" bak på bilen min, og i den samanheng lurer eg på ka dimensjon dekk eg bør gå for, for å få lik rulleomkrets og pent strekk i dekka.

 

Regner med eg må bruke 35 profil fremme og 30 profil bak, men bredda er eg usikker på..

 

Ønsker noke liknende strekk som eit 225/35/19 dekk gir på en 9.5" felg

 

Setter pris på litt hjelp her:)

 

Regner med dette er til S8, da ville jeg valgt 255 eller 265/35 foran og 295 eller 305/30 bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer også dette til sommeren , men da på en A5 coupe 3.0TDI quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er avhengig av strekk bak for å presse dekka innom skjermen bak pga inpresset er veel lavt, men har troa;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235 på 10" gir hvertfall ca samme strekk som 225 på 9.5, har hatt begge deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor det har blitt av den kalkulatoren men kunne smenlikne felger og regne ut forskjel på rulleomkretsen

Er ikkje i stand til å finne den igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.