#1 Skrevet September 29, 2013 Hei. hvem selger VACN skiltplater hos Mjøsa lokallag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2013 Bor du på Gjøvik?:-) da kan du ta kontakt med Vivian Aaskjer eller Daniel Sommer:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2013 Jeg har noen plater og merker liggende jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2013 Noen som har i nærheten av Elverum? Noen kjørte meg i røva på fredag, og når bilen skal på verksted så kommer den tilbake med en random skiltplate bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2013 Jeg har: ) Bor i Elverum jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2013 Nice! Sender deg en PM her på forumet en dag jeg, så ser vi om/når det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...