Rask blinking på blinklys. Audi A6 2001

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt et problem nå i det siste med at blinklysene mine har meget kjapp intervall, men nødblinken har normal intervall.

Er dette så simpelt som å bytte relee eller kan dette være noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen pærer gått?

Nei, det var det første jeg sjekket :) Gikk i rundt bilen med nødblinken på og deretter med blink på høyre og venstre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da virker det nesten som et relé som har gått ja uten å være for sikker…

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er releet, da hadde nok ikke blinket i det hele tatt. At det blinker fort er en feilvarslingsfunksjon til deg som er fører av bilen, når det blinker fort skal du vite at en pære er defekt. Dette skjer fordi systemet har feil motstand.

Det er nok heller en lyspære som er feil i dette tilfellet, og siden alle fungerer så vil jeg tro at det står i feil type et sted. Kanskje noen har montert en 5 eller 10 watt i stedet for en 21 watt, eller en 24 volt i stedet for en 12 volt. Det kan også være dårlig kontakt pga irr som gjør at problemet oppstår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.