#1 Skrevet September 29, 2013 (endret) På min Audi 80 2.3E Cabriolet (1992/93 mod) har jeg et problem med at vinduet på førersiden fremme, er låst i øvre stilling. Har et bryterpanel på døren, med mulighet for å åpne alle vinduer individuelt. Når jeg trykker på knappen oppe til venstre, er det ingen antydninger til at vinduet beveger seg. Hører heller ikke noen lyder eller lignende. EDIT: Når jeg trykker vinduet "nedover" på bryteren, hører jeg først et lite klikk, og så to klikk til tett etter hverandre. Vet ikke om dette kan hjelpe? Er det da nærliggende å tro at motoren til vindusheisen er ødelagt? Eller er det bryter/ledning? Evt. sikring? Uansett, er det noen som kan foreslå en fremgangsmåte for feilsøking? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som har erfaringer med dette? Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som har erfaringer med dette? Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg hadde vel sjekket kabling i dørgjennomføringen, har hendt at disse blir morkne og lager ball.. Går vinduet når du åpner taket eller kjører alle med knappen i midtkonsollen? Hvis vinduet står stille uansett, kan det jo hende at motoren har gitt seg, eller mekanismen har satt seg fast. Gikk vinduet fint helt til det stoppet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg hadde vel sjekket kabling i dørgjennomføringen, har hendt at disse blir morkne og lager ball.. Går vinduet når du åpner taket eller kjører alle med knappen i midtkonsollen? Hvis vinduet står stille uansett, kan det jo hende at motoren har gitt seg, eller mekanismen har satt seg fast. Gikk vinduet fint helt til det stoppet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg hadde vel sjekket kabling i dørgjennomføringen, har hendt at disse blir morkne og lager ball.. Går vinduet når du åpner taket eller kjører alle med knappen i midtkonsollen?Hvis vinduet står stille uansett, kan det jo hende at motoren har gitt seg, eller mekanismen har satt seg fast. Gikk vinduet fint helt til det stoppet? Vinduet har dessverre aldri virket mens bilen har vært i mitt eie.. Så litt vanskelig å si hvordan det har vært før. Uansett, vinduet står stille uansett om taket er av/på, om jeg bruker den enkle bryteren på førerdøren eller fellesbryteren i midtkonsollen. Virker som om det på en måte "vil" ned når jeg trykker, da det lager klikkelyd. Kanskje noe har hengt seg fysisk opp inni døren, evt. ødelagt motor?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg hadde vel sjekket kabling i dørgjennomføringen, har hendt at disse blir morkne og lager ball.. Går vinduet når du åpner taket eller kjører alle med knappen i midtkonsollen?Hvis vinduet står stille uansett, kan det jo hende at motoren har gitt seg, eller mekanismen har satt seg fast. Gikk vinduet fint helt til det stoppet? Vinduet har dessverre aldri virket mens bilen har vært i mitt eie.. Så litt vanskelig å si hvordan det har vært før. Uansett, vinduet står stille uansett om taket er av/på, om jeg bruker den enkle bryteren på førerdøren eller fellesbryteren i midtkonsollen. Virker som om det på en måte "vil" ned når jeg trykker, da det lager klikkelyd. Kanskje noe har hengt seg fysisk opp inni døren, evt. ødelagt motor?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2013 Ja, hadde vel sjekket den først, var jeg deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2013 Ja, hadde vel sjekket den først, var jeg deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...