Audi 80 2,0E "competition" 89 mod, får ikkje skikkeligt turtall når den er blitt varm

Anbefalte innlegg

hei folkens! eg har ein audi 80 2,0E 89 mod som tilsynelatende fungerer heilt fint bortsett fra att når den har blitt varm eller blitt kjørt ei stund så begynner den å bli vrang... til å begynne med så går den som normalt, og så etter ei stund får eg den ikkje over 4000rpm.. og så kjører eg enda litt til å da går den ikkje over 3000rpm, å når da er som verst så stopper den, MEN om eg skrur av tenninga og starter bilen på nytt så virker den normalt ei lita stund før den slår seg vrang igjen,.. noken gode idea på ting som bør sjekkast/skiftast? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var nett ute og kjørte ein tur, gjekk heilt fint til eg nesten var hjemme igjen, og da døde den plutslig.. startet den på nytt og da gjekk den fint.. rare greier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Audi 80 2.0E uten 16v selv. Har dette problemet tidvis etter jeg har kjørt motorvask. Så kan være at du har vann steder det ikke skal være.. Jeg pleier å ha det en ukes tid eller noen langturer så er den fin igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.