Anbefalte innlegg

hva er standard dekk dim på Golf 2 1,8 (syncro, hvis det har noe å si)

har ikke vognkort på bilen min

det står noen 14" på bilen nå, de har 175/65-14 tror jeg det var

henter meg nemlig noen 15" i helga og jeg tenkte om 195/45-15 hadde vert en fin dekk dim.

dette blir 4,5% mindre en de som står på nå.

noen som vet hvordan det ser ut på en golf 2. evnt bilder hvis noen har

skal stå på denne bilen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16999&page=1&pp=15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis felgene er 15x8 blir det svært bra med 195/45 dekk i allefall. Har to halvslitte yokohama billig hvis du er interessert.

Hadde 195/45-15 på en peugeot jeg hentet i tyskland for noen år siden, det var også pent, og de felgene var 7 tommer mener jeg. Har bilde av den.

Hvis jeg klarer å legge ut bildet her se bort fra bilmerket da.... Det var dette med å banne i kirken :)

Vorne-Schräg-Links.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok bare 7 tommer.

tenkte å få tak Eagle F1. har det på det på mazda som jeg kjørte i en volvo 2uker etter jeg kjøpte de. var veldig fornøyd mred de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har 195/45-15 på en golf her inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bildet er gull-felgen 7x15 med 195/45-15,

mens den andre er 6.5x15 med 195/50-15...

195/45-15 er den laveste profil som lar seg skaffe til en pris som ikke er hårreisende, men sammenlignet med 195/50-15 vil jeg vel si at 45-profilen også er skremmende mye dyrere..

Kan knipse bilde av bilen min med felgene på om du vil, men dette er som sagt en Scirocco og ikke Golf 2...

Mvh

Dag Sverre

Dekkdimensjon.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nye dekk til min syncro prosjektbil igår. Hadde to Yokohama med 6mm mønster, så da kjøpte jeg like godt 2 nye avs sport eller'no. Gode dekk sa de, kostet nok i allefall!

Felgene er veldig shabby, men det får bare våge seg. Bilen er ikke senket, og ganske høy orginalt.

IMG_0719.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ikke 195/45-15 koster skjorta blir det nok det ja. 50 profil er liksom litt for høyt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ni, de dekkene er sinnsyke! Hadde sånne på en kadett en gang! De er så harde at det er ikke brukende, når det var vått føre var bilen som en kjelke, slapp på ræva i svinger, og det virka rett og slett som om det var glatt føre! Måtte kjøpe meg nye dekk, var passelig redd å kjøre med det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45 VR15 TL 78V TOYO PROXES T1S E kr 698 pr stk

de dekka vet jeg er bra. slites litt fort riktignok men blir jo lite spinning med min bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ni, de dekkene er sinnsyke! Hadde sånne på en kadett en gang! De er så harde at det er ikke brukende, når det var vått føre var bilen som en kjelke, slapp på ræva i svinger, og det virka rett og slett som om det var glatt føre! Måtte kjøpe meg nye dekk, var passelig redd å kjøre med det....

okå...jeg har ikke testet de, fikk de bare "anbefalt" av interdekk.....sikkert det eneste de hadde tilgjengelig:D

Jeg kjøpte Falken ZE-512 her i byen, er spent på hvordan de er..

Hadde Toyo Proxes første gang, og de varte 3 år bake og 2 år framme, inkl. banekjøring og bmw-camber;)...veldig fornøyd med de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun dårlige erfaringer med tyfoon jeg. Men falken og toyo er svært bra. Har hatt både FK-451 og 512, og vært veldig fornøyd med det. Slites kanskje litt vel raskt, men sitter bra. Men det beste dekket jeg noen sinne har hatt er Toyo proxes T1-S! De sitter som limt, og slites ikke så fort som f.eks Falken sine. Solgte nettopp 16" mine med disse dekkene, og var storfornøy med de.

Hadde 9x16 med toy 215/40 tidligere, og de va kanon, eneste ulempen var at når de først slapp, så slapp de skikkelig.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 195/50-15 på min golf 2 funker heilt greit på min værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.