Modifisering av interiørdetaljer i sølv

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist : smil :

 

Har noen erfaringer med dette? Har sett litt på en slags karbonfolie fra 3M som kan legges over. Da må jeg få disse av (og vet ikke hvor vanskelig det er) og rense med noe sprit, legge på folie og tilpasse med hårføner eller noe.

 

Tenkte på lister ved innvendig dørhåndtak og den rundt girspaken

 

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ganske enkelt å greit å gjøre det, har brukt noe billige karbonfolier fra biltema jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er dette til?

 

Jeg demonterte lister på alle fire dører og dashbord og lakkerte disse i bilens farge på min A4 B8.

 

En advarsel dog, det er veeeldig vanskelig å få av listene på dørene og over passasjer airbag uten å knekke festeklips, mulig det finnes noen spesial verktøy eller lignende.

 

Jeg kommer nok til å kjøpe alle listene nye og få de lakkert for så å montere de.

 

Rundt girstanga folierte jeg mens den satt der da det er mye jobb å demontere denne, må mest sannsynlig ha ut forsetene og demontere mye for å komme til de siste skruene.

 

Tok et par bilder etter jeg var ferdig:

 

uploadfromtaptalk1376331236299.jpg

 

uploadfromtaptalk1376331255347.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.