Noen som har en "how to" bytte olje og filter på haldex 4?

Anbefalte innlegg

Noen som har dette? Tenker da mest på hvor mye olje som skal til, hvordan du sjekker at du har fylt riktig osv... Gjelder haldex 4 fra 2008,5 mod og oppover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg har gjort en liten tabbe. Møller finner ikke noe filter til min haldex i etka. Skal ikke byttes sier di. Så dro på volvo og bestilte til v70 06 mod... det passet ikke. Det gamle filteret ble ødelagt, så nå får jeg ikke brukt bilen. Det filteret jeg trenger ser slik ut http://www.ebay.com/itm/NEUSPEED-Haldex-Gen-4-Filter-Replacement-Kit-Audi-VW-/160968822778?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item257a7d4ffa&vxp=mtr

Noen som har sett dette på noen biler og om dette fås kjøpt i norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller finner det om de gidder...

Sa det samme til meg, men når jeg insisterte på at det var filter, samt at Haldex sier det SKAL byttes på annenhver oljeskift så fant de det likevel ;)

Dette var til en 06 A3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem å finne filter til biler under 2008, det er ifra 2008.5 det blir problemer. Finnes ikke på tegninger eller delelister i etka, som jeg eller møller har sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem å finne filter til biler under 2008, det er ifra 2008.5 det blir problemer. Finnes ikke på tegninger eller delelister i etka, som jeg eller møller har sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.